Географія. 9 клас. Узагальнення знань по розділу «Первинний сектор господарства".

Географічна гра «Шукачі ресурсів»

Інструкція

В класі створюється 5 зон (парт) – материків. Біля кожної з них ставиться учень з карткою, на звороті якої зображення відповідного материка без назви, а на лицьовій стороні запитання. На парти кладуться картки з зображенням умовними позначеннями корисних копалин, а на звороті їх – назви країн, де вони знаходяться. Картки розкладаються відповідно до материків, на яких вони знаходяться. Для решти учнів роздаються листки з назвами корисних копалин, які вони видобувають. Це «шукачі ресурсів». Їх завдання – видобути всі свої ресурси на всіх материках. Але доступ до материка вони отримують лише після правильної відповіді на поставлене запитання, яке задає той, хто охороняє материк. «Шукач» може відійти, знайти відповідь і пізніше відповісти. 

Після завершення видобутку, «шукачі» показують на карті ті країни, в яких вони видобували ресурси (які вказані на звороті картки) і називають х столиці. Для закріплення знань можна ще раз попросити показати їх на карті тих учнів, які не видобували цих ресурсів.

 

Можливості людини безмежні, якщо їй не важливо, хто отримає нагороду 

“There is no limit to the amount of good you can do if you don't care who gets the credit.”